همشهری آنلاین: دهمین کنفرانس ملی کیفیت و بهره‌وری در سه محور اصلی شامل توسعه کیفیت و بهره‌وری، اندازه‌گیری، تحلیل و کنترل کیفیت و بهره‌وری و بهبود و ارتقاء کیفیت و بهره‌وری برگزار می‌شود.

Conference

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری توانیر، در این کنفرانس که با هدف تبادل نظرات علمی، پژوهشی و تجربی در قالب سخنرانی‌های کلیدی، کارگاه‌های تخصصی، ارائه تجارت برتر و مطالعات موردی در سازمان‌ها و دستیابی به دانش روز و شناخت متدولوژی‌های جدید برگزار خواهد شد، 800 متخصص در حوزه‌های راهبری کیفیت و بهره‌وری حضور خواهند داشت.

بر اساس اعلام پایگاه اینترنتی این کنفرانس، گسترش شمول محورهای کیفیت، بهره‌وری، تعالی سازمانی، تعیین افق‌های آینده، آموزش، توسعه و تبادل دانش و تجارب در سازمان‌های پیشرو، فرهنگ‌سازی سیستم‌های یکپارچه مدیریت، بررسی چالش‌های بهره‌وری در صنعت، تعیین شاخص‌های کلیدی عملکرد، اندازه‌گیری بهره‌وری و تعامل آن با مباحث کیفی در بنگاه‌های اقتصادی و ارائه آخرین دستاوردهای ملی در زمینه‌های مدیریت کیفیت و بهره‌وری، از دیگر اهداف برگزاری این گردهمایی بزرگ خواهد بود.

این کنفرانس در سه محور اصلی شامل توسعه کیفیت و بهره‌وری، اندازه‌گیری، تحلیل و کنترل کیفیت و بهره‌وری و بهبود و ارتقاء کیفیت و بهره‌وری برگزار می‌شود.

بر پایه این گزارش، دهمین کنفرانس ملی کیفیت و بهره‌وری 27 آبان امسال در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در تهران آغاز بکار خواهد کرد.

کد خبر 312182

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha